Geloof of het of niet, maar de V&D is back! Het warenhuis heeft wel een ander jasje aangetrokken: V&D is een online warenhuis!
Vroom & Dreesmann
Waarschijnlijk is het slechte nieuws van de V&D nog bij velen in het netvlies gebrand. In 2015 was het het zoveelste geval van verdwenen merken na een faillissement. De Vroom & Dreesmann was in 1887 opgericht door de zwagers Willem Vroom en Anton Dreesmann.
Door de jaren heen is het uitgegroeid tot het grootste warenhuisconcern van Nederland. Iedere grote stad had wel een (grote en toonaangevende) vestiging van de V&D. Helaas lukte het de keten niet zwarte cijfers te schrijven, vermoedelijk voor een groot deel als gevolg van de toenemende concurrentie van de online handel.
V&D in een nieuw jasje
Goed nieuws voor de liefhebbers van de V&D: de winkel is weer terug van weggeweest! Zij het niet meer in fysieke vorm, maar als een online warenhuis. Op de website van de winkel zeggen ze het zelf al:
Je ziet elkaar jaren niet, maar als je elkaar weer ziet, is het als vanouds. Dat is echte vriendschap. Het doet ons plezier u weer te zien bij V&D. Een vertrouwde naam, een nieuwe service.
Zelfde logo, zelfde merk!
Enkele ondernemers hebben het V&D merkportfolio overgenomen en hebben begin september 2018 een nieuwe webshop, of ja… een ‘digitaal warenhuis’ gelanceerd. Het vertrouwde merk is weer zichtbaar en de nieuwe V&D heeft weer een breed product-assortiment met gerenommeerde merken; van mode tot elektronica en van reisproducten tot ondergoed.
Hieronder zie je de vertrouwde producten-boom weer terugkomen op de nieuwe website, vergezeld van toepasselijke spreuk:
Mocht je aankopen doen, probeer dan vooral de kortingscode ‘TERUG’ bij en een bestelling vanaf € 60,-. We zijn deze op het internet tegengekomen en deze schijnt tot eind 2018 geldig te zijn!
We we wensen de oprichters en medewerkers van de nieuwe V&D veel succes met de nieuwe winkel. Hopelijk ziet de toekomst er meer rooskleurig uit, dan die van de oude winkelketen…